1. Godziny pracy salonu stacjonarnego

    Godziny pracy salonu stacjonarnego
  2. Dynavoice CL-16 test głośników

    Marka Dynavoice gościła na łamach naszego magazynu kilka razy. W kwestii przypomnienia: historia tej marki sięga Szwecji, lat 70tych, gdy założyciel i główny konstruktor Tommy Wadensten, zaprojektował swoje pierwsze kolumny. Długo trwało nim z jednoosobowej manufaktury udało mu się rozkręcić mały warsztat. Zmiennymi kolejami losu i różnymi ścieżkami (również poprzez epizod z car-audio), udało mu się w końcu ujednolić cały swój dorobek pod skrzydłami marki Dynavoice, w 2003 roku.
  3. TEAC PE 505 - test

    Marki TEAC, przedstawiać nikomu raczej nie trzeba. Jednak w tym przypadku zaskakuje nieco kontekst, gdyż zwykle rozmowy o tej firmie, dotyczą legendarnych już odtwarzaczy CD z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, czy nieco mniej popularnych i uznanych urządzeń jak wzmacniacze czy tunery radiowe.
  4. Pro Ject Debut Pro

    Z okazji 30-lecia firma Pro-Ject wprowadziła na rynek nowy gramofon Debut PRO
  5. Nowe Grado z serii SR X

    Nowe Grado z serii SR X dostępne już w naszym salonie
  6. Test Dynavoice Challenger CA802BT

    Wykonanie i design Dynavoice Challenger CA802BT mocno nawiązuje do obecnej tendencji zapatrywania się na produkty Appla. Obudowa odlana z jednego bloku metalu, zaokrąglone kanty, minimalistyczna, bez żadnych ozdobników prócz schludności i precyzji montażu.
  7. Test Dynavoice Classic CL15

    W każdym razie, ja jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy. Głośnik bezprzewodowy zawsze zagra lepiej niż słuchawki douszne czy mikroskopijne głośniczki z płaskiego TV.
  8. Test Eagle Cable High-End Deluxe 1m RCA

    Wokale po wpięciu tych kabli, stają się nieco bardziej naturalne, brzmią dźwiękiem „live”, bez zaokrąglenia i docieplenia. Odbieram to jako plus, ale przewody (każde) należy traktować jako pewien rodzaj przyprawy, dobieranej wedle własnego gustu.
  9. Ewolucja Cambridge Audio

    Pięćdziesięcioletnie doświadczenie Cambridge Audio zaowocowało najnowszą serią EVO. Na początek firma wprowadza 2 modele wzmacniaczy typu all-in-one Evo 75 i Evo 150, ale jeszcze w tym roku dołączy do nich specjalnie zaprojektowany transport CD Evo oraz głośniki podstawkowe Evo S.   Cambridge Audio zapowiada, że nowa seria Evo znaczy kolejny etap rozwoju firmy, ogromny krok naprzód. Nazwa pochodzi od słowa „ewolucja” (evolution) i ma oznaczać transformację, poprawę i postęp. W kwestii designu na pewno...
  10. Nowa odsłona sklepu Hifistation

    Jest nam bardzo miło zaprosić Państwa do korzystania z naszej odświeżonej strony internetowej.